סולל תקשורת
 
 
 
 עריכה מקיפה והפקה מ-א' עד ת'

מאמרים פרסומיים בסגנון עיתונאי

TOTAL QUALITY ADVERTISING

ספרות מקצועית, טכנית, הנדסית, אקדמית

מוצרי פרסום מתאימים לאירועים וכנסים

תוכן לאתרי אינטרנט - כתיבה, שיפור, עריכה

פרסומים וקטלוגים למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

פרסום לתעשייה, חומרים, מכונות, טכנולוגיות

ספרי משתמש למכשירים ומערכות

קטלוגים טובים ומורכבים

עיתוני חברות, כתבי עת

הוראות הפעלה ש-כולם מבינים

ספרי יובל, זיכרון וזכרונות

פולדרים מפוארים + דפי מוצרים

ספרי עיון ומדריכים מעוצבים

פרסום איכותי = "מכפיל כוח" שיווקי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

סולל תקשורת / פעמונים -- תחומי עיסוק והתמחות

 
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
סולל תקשורת -- פרסום והפקות  + + +  פעמונים - הוצאה לאור >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
"תקשרת" - פרסום, יחסי ציבור והוצאה לאור -- נוסד בשנת 1967, על ידי: 
צבי סולל  (סוסליק) 1917  - 2010. כותב ועורך, איש הומור ואמרי שפר;
נהג אוטובוס מגיל 17; ממייסדי קואופרטיב "דן" לתחבורה ציבורית;
דובר "דן" הראשון, מנהל ההסברה, יחסי הציבור והפרסום באוטובוסים;
מראשוני הפרסומאים בישראל,
כותב טורים בחרוזים, כותב ועורך כתבי עת וספרים:
עורך האלבום: "יומן דן במערכת קדש" (1957); עורך הירחון: "במערכות דן"
עורך הספר: "חפש את האישה"אוסף ציטטות בענייני נשים.
מחבר ועורך הספר הגדול, המקורי והמרשים:
"קל ואומר"
ספר האמרות הישראלי = 4,200 אמרות כנף חדשות ומקוריות.
עוד על צבי סולל ועל הספרים --> צבי סולל - תקציר ביוגרפיה
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
1. עקרונות, אתיקה, יתרונות:
> המסר הפרסומי -  מקורי, ברור ותכליתי; הקופירייטינג משכנע ומוכר.
> המיתוג - הולם ומקדם המוצר; העיצוב והתקשורת השיווקית - תכליתית.
> מעדיפים "אמת בפרסום", "סחר הוגן", פנייה ישירה אל הצרכנים.
> כדי ש- כ ו ל ם יבינו בקלות וישתכנעו מהפרסום -- אנו מקפידים על:
   כתיבה טכנית מדויקת + סדר הגיוני + שורות קצרות + שפה ברורה  
   + כתיבה שיווקית משכנעת + קופירייטינג פרסומי מקורי + עיצוב מרהיב
> העריכה מקיפה, טכנית ולשונית; גם ש-כולם יבינו, גם לפי האקדמיה: 
>  ספרי ההדרכה והחוברות להכשרה מקצועית -- ערוכים היטב ומעוצבים 
>  גם עבור קטלוגים מסובכים -- מוצאים שיטות הגיוניות, נוחות להבנה
הוראות הפעלה ובטיחות, למכשירים ומערכות -- נכתבות בשיטת
    "הבנת הנקרא" =  כל ה
קוראים מבינים, זוכרים, יודעים להפעיל !!...
> העימוד אופטימאלי, יש קישור ברור בין טקסט לתמונה, באותו עמוד...
> העיצוב יצירתי, מושך תשומת לב; הרעיון הויזואלי תומך במסר הפרסומי.
> הפתרונות מקוריים -- גם כשהפרוייקטים מסובכים ומורכבים. 
> המחירים שלנו הוגנים ותחרותיים; מנצלים את התקציב ביעילות וחסכנות.
> אחריות שלנו בכל שלבי העבודה -- מהשורה הראשונה עד גימור מושלם.
> שנים רבות היינו "פרסומאי צמרת", של חברות מובילות...
   כישורינו הטובים -- מוצעים כיום גם ללקוחות עם תקציבים קטנים ובינוניים

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
2. השכלה / ניסיון / רקע -- אקדמי, מדעי, טכני, שיווקי:
> אקדמי / מדעי הטבע (האוניברסיטה העברית ירושלים). 
> טכני / צבאי (קצין קשר בכיר) שליטה ובקרה / מכשירים ומערכות.
> פרסום ויחסי ציבור -- איגוד הפרסום הישראלי / האיגוד הישראלי ליחס"צ 
> ניהול שיווק ומכירות -- המכון לפריון העבודה. 
> תל"מ / לה"ב / ניהול שיווק / מינהל עסקים -- אוניברסיטת ת"א.
> MARCOM -- נסיון בייעוץ וסיוע לפרסום ומיתוג, שיווק קד"מ ותערוכות
   לחברות בינלאומיות, מפעלים מוסדות וארגונים, עסקים גדולים וקטנים.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>          
יש לנו ניסיון יחודי בכתיבה, עריכה והפקה של פרסומי איכות
בנושאי הייטק ותעשייה, "מעסק לעסק" B2B: ציוד ומכשירים,
מכונות וטכנולוגיות, הנדסה ובנייה, מדע ורפואה, בטיחות,
קשר ואלקטרוניקה, מחשבים ותוכנות, מוצרי
חשמל, רכב, מזון,
ריהוט, מוסדות להכשרה מקצועית, ארגונים ועמותות +
+
>  טכנולוגיות תהליכים וחומרים, ציוד  מכשירים ומערכות.
>  מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית, קשר מחשבים ותוכנות.
>  אוטוטרוניקה, רכב, תחבורה ותעופה; הנדסה ובנייה, בטיחות ובקרה.
> B2B = ציוד ושירותים "מעסק לעסק" -- מיכון משרדי, אביזרי מחשב. 
> מדע ורפואה, בריאות וספורט, בטיחות מזון, בטיחות ילדים. 
> מוסדות להכשרה מקצועית, מכללות וקורסים, ארגונים ועמותות. 
> מזון, קוסמטיקה, היגיינה, חומרי ניקוי (גם עיצוב ושידרוג אריזות).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פ ר ס ו ם  א י כ ו ת י   =   " מ כ פ י ל  כ ו ח "  ש י ו ו ק י !!
סולל תקשורת / פעמונים
 הירקון 67 תל אביב
טל: 0522-310553  פקס: 03-6473312
מנהל: יוסי סולל;  מייסד: צבי סולל;  מנהל סטודיו: יוסי בירן